

Analityka Internetowa
Analityka internetowa służy pozyskiwaniu danych tak, aby wspomóc Twój biznes i proces podejmowania decyzji.

Audyt narzędzi
Sprawdzamy obecną konfigurację narzędzi oraz ich użyteczność. Proponujemy rozwiązania zgodne z celami biznesowymi naszych klientów.

Doradztwo analityczne
Wspieramy w wyborze odpowiednich narzędzi, które pozwolą zebrać potrzebne dane. Doradzimy jak mierzyć efektywność działań marketingowych i reklamowych.

Wdrożenia i konfiguracja
Wdrożymy i skonfigurujemy narzędzia analityczne. Zadbamy o dokumentację, która pozwoli na dalszą pracę Twojego zespołu.

Dashboard / Data Vizualization
Zwizualizujemy dane z różnych źródeł (Google Analytics, CRM, raporty offline itp.) dostarczając interaktywne dashboardy, które wesprą proces decyzyjny.

Wnioskowanie
Bazując na zebranych danych i doświadczeniu biznesowemu, przygotowujemy propozycje działań biznesowych, które rozwiną Twój biznes.

Bieżące wsparcie
Pomagamy w bieżących problemach i odpowiadamy na pytania. Lubimy ciekawe i nietypowe problemy – zaskocz nas!

Jakie korzyści daje Analityka Internetowa?
Analityka internetowa służy pozyskiwaniu danych tak, aby wspomóc Twój biznes i proces podejmowania decyzji.
Więcej konwersji
Optymalizacja strony internetowej, ze szczególnym uwzględnieniem lejka zakupowego, na podstawie danych z narzędzi do monitorowania zachowań użytkowników pozwala lepiej wykorzystać doprowadzony ruch, co przekłada się na większą ilość pozyskanych sprzedaży lub leadów.
Prostsze decyzje
Czytelne i łatwe w analizowaniu dynamiczne raporty, pozwalają sprawniej podejmować decyzje, które opierane o indywidualnie dobrany zestaw metryk i wskaźników, są precyzyjniejsze i wspierają świadomy kierunek rozwoju biznesu.
Efektywniejsze wydatki
Z naszego doświadczenia, dzięki możliwości analizy skuteczności poszczególnych źródeł płatnego ruchu, także z podziałem na kampanie, a nawet kreacje, można zwiększyć efektywność prowadzonych działań nawet dwukrotnie, a więc zaoszczędzić połowę budżetu na marketing.
Mniejszy wysiłek
Automatyzacja, rozwiązania oparte o chmurę, wszystko zebrane w jednym miejscu w znaczący sposób ogranicza cenny czas potrzebny na żmudne przygotowywanie, obrabianie i w końcu przyswajanie danych.


Analityka e-commerce
W Positive AD uważamy, że analityka w handlu elektronicznym jest kluczem do tworzenia skutecznych i angażujących sklepów internetowych. Nasza usługa analityki e-commerce’owej ułatwia użytkownikom podejmowanie decyzji, a dodatkowo filozofia którą wyznajemy jest oparta na partnerstwie. Dzięki temu współpracujemy ściśle z naszymi klientami stając się częścią jego zespołu.

Analityka Social Media
Istotą analityki mediów społecznościowych jest zbieranie oraz analizowanie danych marketingowych i danych o odbiorcach, w oparciu o których podejmowane są decyzje biznesowe. To jedyny pewny sposób na uzyskanie przez Ciebie dostępu do informacji, które możesz wykorzystać do optymalizacji działań marketingowych, a nawet wdrożenia strategii produktowej w Twoje firmie.
Dzięki analityce SM możesz:
- Analizować wydajność mediów społecznościowych
- Zrozumieć konkurencję
- Zaplanować optymalne wydatki mediów
- Optymalizować treści i kampanie
- Poprawić wyniki marki
