Google Ads
Google Ads to fantastyczny sposób na zwiększenie ruchu i sprzedaży zarówno produktów jak i usług w Twojej firmie.


Osiągaj wyniki, na których Ci zależy!
Płacisz tylko wtedy, gdy ktoś kliknie Twoją reklamę, a ponieważ śledzimy każdą wizytę i każdą sprzedaż (lub potencjalną sprzedaż), możemy dokładnie zoptymalizować kampanię zwiększając przy tym dochód w Twojej firmie.

Zwiększysz współczynniki klikalności.
Stworzymy atrakcyjne teksty reklamowe oraz dobierzemy odpowiednie słowa kluczowe.

Poprawisz współczynnik konwersji.
Osiągniemy to dzięki ukierunkowanym słowom kluczowym i stronom docelowym.

Obniżysz koszty kliknięcia.
Uda się to nam poprzez uzyskanie najwyższych wyników jakościowych i ustrukturyzowanie kampanii.

Zwiększysz ekspozycję.
Możliwe to będzie dzięki szerokiej gamie ukierunkowanych słów kluczowych.

Zwiększysz dokładność.
Osiągniemy to poprzez kierowanie odpowiedniego ruchu na Twoich stronach.

Poprawisz wynik jakości słów kluczowych.
Umożliwi to obniżenie kosztu kliknięcia i osiągnięcie wyższej średniej pozycji.
Oferta
Jesteśmy na bieżąco z najnowszymi trendami w branży marketingu cyfrowego, aby
pomóc firmom takim jak Twoja uzyskać najlepsze wyniki. Obsługujemy i tworzymy:

Kampanie linków sponsorowanych Google Ads
To doskonały sposób na zwiększenie sprzedaży, budowanie marki oraz innych
wyznaczonych celów. Kampanie reklamowe Google Adwords umożliwiają reklamowanie
się na dowolne interesujące nas słowa kluczowe.

Kampanie w sieci reklamowej Google Display Network
GDN to gwarantowany wzrost świadomości Twojej marki wśród użytkowników
najpopularniejszych portali w całej Polsce. Widoczność marki budowana jest poprzez
precyzyjne kierowanie treści reklamowych w formie: elastycznych reklam displayowych,
standardowych reklam graficznych, reklam angażujących użytkownika oraz reklam
gmailowych.

Kampanie produktowe dla sklepów internetowych
To możliwość dotarcia do użytkowników, którzy wyszukują już docelowego produktu. Twoje produkty zawsze będą widoczne na pierwszych pozycjach wyszukiwarki Google.

Kampanie video w serwisie YouTube
YouTube to druga największa wyszukiwarka w Polsce. Każdego dnia odtwarzane na
Youtube są 4 MILIARDY filmów. Dzięki naszym rozwiązaniom oraz doświadczeniu dotrzemy dokładnie do tych użytkowników, którzy są potencjalnie zainteresowani Twoim
usługami.
Kampanie remarketingowe
Kampanie remarketingowe to szansa na ponowne zaangażowanie użytkowników Twojej strony i
zachęcenie ich do dokonania zakupu pierwszy bądź kolejny raz. Ten typ kampanii pozwali Ci pozostać
w kontakcie z potencjalnym klientem po opuszczeniu przez niego Twojego sklepu/strony,
wyświetlając mu reklamy w innych przestrzeniach Internetu. Kampanie remarketingowe mogą być
niezwykle potężnym narzędziem do zwiększania zwrotu z nakładów na reklamę.


Kampanie lokalne: promowanie lokalizacji w wielu kanałach
Jeśli chcesz zwiększyć ruch w Twoim stacjonarnym sklepie, to ten typ kampanii będzie idealny dla
Twojego biznesu. Kampania lokalna to promocja Twojego sklepu na określonym obszarze geograficznym która zapewnia automatyczne wyświetlanie najważniejszych informacji o marce na platformach cyfrowych Twoich potencjalnych klientów znajdujących się w pobliżu.
Reklamy pojawią się na: Google Maps, Wyszukiwarka Google, YouTube
Dowiedz się, jak efektywnie wykorzystać reklamy w Google!
Najczęściej zadawane pytania
Google Ads to program służący do zarządzania kampaniami reklamowymi online w środowisku Google. W Google Ads można tworzyć reklamy internetowe, tak aby dotrzeć do osób, które w danym momencie są zainteresowane konkretnym produktem lub usługą.
Dzięki Google Ads
- zwiększysz sprzedaż produktów lub usług,
- zbudujesz świadomość swojej marki
- przyciągniesz ruch do witryny.
Google AdWords Express to nic innego jak uproszczona wersja programu Google Ads. Dzięki temu rozwiązaniu można w prosty sposób skonfigurować swoją kampanie w całym środowisku Google.
Większość funkcji w programie jest zautomatyzowana, wystarczy tylko założyć konto oraz dokonać wstępnej konfiguracji tj. stworzenia treści do reklamy tekstowej, określenia lokalizacji, w których będzie się wyświetlać, wyboru usługi lub produktu, których dotyczy i dobierania do niej odpowiednich wyrażeń z listy zaproponowanej przez Google. System podsuwa frazy na podstawie treści reklamy, kategorii, do której przypiszemy naszą działalność oraz firmowej strony internetowej. Warto zwrócić uwagę, że podane słowa nie są tym samym, co słowa kluczowe w pełnej wersji AdWords – Google informuje wyraźnie, że „Twoją reklamę będziemy wyświetlać osobom wyszukującym w Google podobne hasła”. Do naszych reklam nie możemy, jak w przypadku AdWords, dodać żadnych rozszerzeń ani szczegółowych informacji.
Google Ads wyświetla Twoje reklamy, gdy użytkownicy szukają w Internecie produktów i usług, które oferujesz. Dzięki wykorzystaniu inteligentnej technologii Google Ads ułatwia docieranie do potencjalnych klientów w chwili, gdy są gotowi do wykonania działania.
- Zaczynasz od wybrania celu, którym może być np. przyciągnięcie większej liczby użytkowników na stronę lub zwiększenie liczby połączeń telefonicznych z Twoją firmą.
- Następnie wybierasz obszar geograficzny, w którym chcesz wyświetlać reklamę. Może to być najbliższa okolica Twojej firmy albo większy obszar, np. miasto, województwo lub cały kraj.
- Na koniec tworzysz reklamę i ustawiasz miesięczny limit budżetu.
Gdy Twoja reklama zostanie zatwierdzona, będzie wyświetlać się zawsze wtedy, gdy użytkownik w wybranym przez Ciebie obszarze docelowym wyszuka produkt lub usługę, które masz w ofercie. Płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik wejdzie w interakcję z Twoją reklamą, np. kliknie ją lub zadzwoni do Twojej firmy.
To funkcja tworzenia bardzo skutecznej kampanii w środowisku Google. W remarketingu Google Ads celem jest dotarcie do użytkowników, którzy mogą stać się potencjalnymi klientami. Remarketing nie dotyczy jednak nowych użytkowników, a tych, którzy już wcześniej odwiedzili Twoją witrynę internetową i za pierwszym razem nie dokonali zakupu. Remarketing działa w ten sposób, by zachęcić niezdecydowanego klienta do zakupu Twojego produkt raz jeszcze w innej przestrzeni Internetowej niż Twoja strona.
Rodzaje kampanii remarketingowej:
- Remarketing standardowy
- Remarketing dynamiczny
- Listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce
- Remarketing wideo
Zalety remarketingu:
- Precyzyjne działania
- Spersonalizowane treść
• Zasięg na dużą skale
Na to pytanie nie ma konkretnej odpowiedzi, a to dlatego że Google Ads korzysta z modelu aukcyjnego dla każdej wyświetlanej reklamy. Oczywiście jeśli przeznaczysz więcej pieniędzy na kampanię tym większe będziesz miał szanse, że Twoja reklama trafi do szerszej grupy odbiorców i tym samym zwiększysz sprzedaż. Poza określonym budżetem na wyświetlenie Twoich reklam wpływają tez inne czynniki takie jak:
- jednostkowa cena promowanego produktu lub usługi,
- konkurencja na obsługiwanym przez nas rynku,
- czas procesu zakupowego
- rodzaj produktu lub usługi
- branża: B2B czy B2C
- profil klienta (wyższa wrażliwość grupy docelowej na cenę produktu sprawia, że kampania powinna być intensywniejsza),
- rozpoznawalność marki na rynku